tisdag 31 juli 2007

livets stilla flod

Livet flyter sin stilla gång i ett sommartyst Malmö. Idag besökte jag och jeansson bokskogen. Det var kallt o blåsigt men murrigt. vi kollade in slottet och åt äppelkaka. Nu ska jag laga en höstgryta, kan det månde vara vädret som sätter sånna griller i mitt huvud?
Igår va jag på kakkalas med hanna och fick några nya vänner, det var ganska intressant o va på en fest där man dricker kaffe istället för sprit. Men det var kul ändå. Jag har inte haft en hel festnatt på evigheter känns det som.

ja inte kan man anklagas för någon större aktivitet men snart ska vi flytta in i vår etagevåning, verkar som vi kan flytta in lite tidigare, jag längtar... O allt känns ganska bra, så jag klagar inte men känner mej lite understimulerad. som tur e ska jag ju få börja plugga, finns det nån som kan bli min studiekamrat?

på torsdag kommer robbert o gör ett exlusivt uppträdande på inkonst, så missa inte! Längtar efter en fest med er alla jag älskar mest. nån som e sugen på att fixa?

tusen kyssar

1 kommentar:

sjtfd sa...

Ja fest blir det ju nar jag kommer och jag kan aven stalla upp som studiekamrat. Jag ska soka kakellaggarskola, fast dar pluggar man kanske inte sa mycket...men jag kan halla salskap, dricka kaffe, vara stottande och ett sa kallat Bollplank. Langtar saaaa, puss